«Reasons to be a mom»
Νέα Facebook εφαρμογή για την Amita από τη Wedia
Η Wedia δημιουργεί και πάλι για την Amita, αυτή τη φορά μία Facebook εφαρμογή αφιερωμένη στις μητέρες.
Σε συνέχεια της αντίστοιχης τηλεοπτικής καμπάνιας "Στα μάτια των παιδιών", η Amita καλεί όλες τις μητέρες να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες μέσα από τη νέα της εφαρμογή στο Facebook «Reasons to be a mom»
https://apps.facebook.com/amitareason/
Με το μήνυμα «Τι σημαίνει για σένα να είσαι μαμά;» η μάρκα τις προτρέπει να γράψουν ένα σύντομο κείμενο με το οποίο να περιγράφουν τι σημαίνει γι’ αυτές να είναι μητέρες.
Πιο συγκεκριμένα, οι μαμάδες μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή και, μέσα από μία απλή διαδικασία, να γράψουν το μήνυμά τους, επιλέγοντας παράλληλα το φόντο που επιθυμούν. Έπειτα, αφού υποβάλλουν το μήνυμά τους, καλούνται να συμπληρώσουν μία φόρμα ώστε να συμμετέχουν σε κλήρωση για πλούσια δώρα.
Έτσι, κάθε μέρα μία μητέρα έχει την ευκαιρία να κερδίσει 1 κιβώτιο Amita, ενώ όταν λήξει η εφαρμογή, θα γίνει μία μεγάλη κλήρωση. Η πρώτη νικήτρια θα κερδίσει μια ολοήμερη θεραπεία SPA, ενώ 2 νικήτριες θα κερδίσουν από μια δωροεπιταγή ύψους 150 ευρώ από τα καταστήματα μόδας Vardas. Τέλος, 10 νικήτριες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν σεμινάρια μαγειρικής για παιδιά.
Η Amita εμπιστεύτηκε και πάλι τη Wedia, η οποία - χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει - δημιούργησε μία εφαρμογή εύχρηστη, με πλούσιο περιεχόμενο και με design που ταιριάζει απόλυτα στη συγκεκριμένη καμπάνια του brand.
Σε συνέχεια της αντίστοιχης τηλεοπτικής καμπάνιας "Στα μάτια των παιδιών", η Amita καλεί όλες τις μητέρες να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες μέσα από τη νέα της εφαρμογή στο Facebook «Reasons to be a mom»
https://apps.facebook.com/amitareason/
Με το μήνυμα «Τι σημαίνει για σένα να είσαι μαμά;» η μάρκα τις προτρέπει να γράψουν ένα σύντομο κείμενο με το οποίο να περιγράφουν τι σημαίνει γι’ αυτές να είναι μητέρες.
Πιο συγκεκριμένα, οι μαμάδες μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή και, μέσα από μία απλή διαδικασία, να γράψουν το μήνυμά τους, επιλέγοντας παράλληλα το φόντο που επιθυμούν. Έπειτα, αφού υποβάλλουν το μήνυμά τους, καλούνται να συμπληρώσουν μία φόρμα ώστε να συμμετέχουν σε κλήρωση για πλούσια δώρα.
Έτσι, κάθε μέρα μία μητέρα έχει την ευκαιρία να κερδίσει 1 κιβώτιο Amita, ενώ όταν λήξει η εφαρμογή, θα γίνει μία μεγάλη κλήρωση. Η πρώτη νικήτρια θα κερδίσει μια ολοήμερη θεραπεία SPA, ενώ 2 νικήτριες θα κερδίσουν από μια δωροεπιταγή ύψους 150 ευρώ από τα καταστήματα μόδας Vardas. Τέλος, 10 νικήτριες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν σεμινάρια μαγειρικής για παιδιά.
Η Amita εμπιστεύτηκε και πάλι τη Wedia, η οποία - χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει - δημιούργησε μία εφαρμογή εύχρηστη, με πλούσιο περιεχόμενο και με design που ταιριάζει απόλυτα στη συγκεκριμένη καμπάνια του brand.